tisdag 1 december 2009

Starlight

Skulle äntligen sätta upp julstjärnorna men blev riktigt besviken! De har verkligen gjort sitt.... Det slutade med att endast en stjärna hänger uppe nu och den känns mer gul/beige än vit. Inte blir det bättre på bild då alla bilder har en tendens att bli gula den här årstiden. Men lite mys och julstämning bidrar den ändå med så den får hänga kvar tills jag har köpt nya.


Fyllde en vas med kulor i silver och rött men vet inte om jag gillar det. Vad tycker ni?
Hoppas ni har en bra kväll. Här är det rätt skön stämning med tända ljus, lilla O sover i babysittern och de stora barnen ska snart få order om att borsta tänderna.
Kanske, kanske tar jag en liten glögg när barnen somnat.....

10 kommentarer:

Kamomilla sa...

Ja de är ju inte eviga de där stjärnorna, tyvärr.
Roligt att se ditt rum ur en annan vinkel, där i förra inlägget. Skänken blev verkligen en pärla!!!

Signe 1 sa...

Blev jättebra tycker jag!:-)
Likaså det där med glöggen , hihi...
Tack för söta ord hos mig jämt!:-)

Stor kram Sofia

Hemma hos Katta sa...

Tycker att det är jättefint att fylla olika typer av vaser med julgranskulor i olika storlekar och färger!

Myspys med julpynt!

Kraam K

Snuttan sa...

Tycker inte det var fel.
Kram
Åsa

Mamma C sa...

Tyckte det blev snyggt med kulorna i vasen. Jag tog mig en glögg till Desperat housewives. Ett glöggmugg med 09.
Kramis Mamma C

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ser mysigt ut ialla fall!!! Så svårt att fota inne nu när det är mörkt med..inte en färg som blir rätt!!!
Gott såå med glögg!

Kvällkram ♥ Millan

EN INREDOHOLIC sa...

Ååå så stämningsfullt. Vackert!

kram Jannice

Louise sa...

Stämningsfullt verkligen!! tack för tipset om stativet och det billiga priset men tyvärr tyvärr så borde jag då först göra en resa till Sverige :O)

Stina sa...

Hej, tävla om muggar från BoConcept inne hos mig. :) Ha en trevlig dag!

Emma-Lou sa...

Vasen är ju cool :) Och du, jag tycker att bilden på julstjärnan var ball också, så var inte besviken du!

Uppmärkasammade förresten att du medverkar i en del tävlingar, då kan jag tipsa dig såhär inför jul - jag har flera tävlingar just nu i min blogg, varierande och roliga, skönhetsprodukter etc. Kolla in denna sida:

http://emmalou.myshowroom.se/tavlingar/

Ha en fortsatt skön lillördag ;) Kramar.