fredag 11 december 2009

Take

Det är inte bara en Bourgie som lyser i vardagsrummet nu för tiden.
Även bordslampan Take stoltserar på chiffonjén nu! Ett fynd under halva priset dessutom!




Som ni säkert har förstått vid det här laget så är jag väldig förtjust i Kartell. Jag tycker dessutom om effekten av att blanda gammalt och nytt så här. Det moderna stramar upp inredningen så att det inte blir för "pluttinuttigt" med det gamla och vita.

Jag kan tipsa om att Kartell nyligen släppt en serie produkter som är inriktade på inredningsdetaljer. Ska bli spännande att få se! En av nyheterna är brickan Dune som du kan läsa mer om här.

Nu ska vi hämta stora dottern från skolan och titta i brevlådan om det finns något trevligt där. Jag väntar nämligen på en lyxig vinst!


Kram på er så länge!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Tjusigt som bara den. Ha en skön fredagskväll.
Kram Mamma C

Kamomilla sa...

Visst är det spännande kombinationer det där!

SOFIE sa...

Åhh så snyggt, passar perfekt in i ditt vackra hem!!! Den lampan har jag med spanat in och VILL HA!!! Vart fann du den till halva priset?!

Trevlig helg!

Kram Sofie