torsdag 10 december 2009

Vad gör man inte för julkänslan?

Urusel uppdatering här, jag vet! Och jag som har så mycket fint att visa er..... Allt beror på att jag inte har laddat batteriet till kameran så efter det här inlägget ska jag göra det bums!
I brist på egna bilder så visar jag de här ist! Ett hem som tilltalar mig mycket! Jag tycker att det är skitsnyggt att blanda olika stilar så här och dessutom i svart och vitt! Mycket inspirerande!
Fler bilder av det härhemmet går att se på Sköna hem.



Foto Per Gunnarsson Sköna Hem

Idag var jag och döttrarna i stan på ett sjukhusbesök och efter det passade jag på att köpa en julgran. Det var nog en upplevelse för alla på parkeringen att se mig och stora dottern försöka få in granen i bilen! Jag möblerade om X antal ggr och fällde säten hit och dit, svor och smutsade ner mig! J hjälpte till så gott hon kunde och lilla O satt i bilbarnstolen med stora ögon och beskådade hela cirkusen! Tillslut fick vi faktiskt med oss granen så snart är julkänslan på topp! Håll nu tummarna bara så att den inte barrar av sig allt lagom till julafton.

Nu är jag helt slut så snart blir det soffan och ett par koppar kaffe!

Njut kvällen!

4 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Det var verkligen ett fantastiskt vackert hem.

Josefin sa...

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för "reklamen". Om du besväras av den så radera bara kommentaren.

http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=se_viral_boost_10001#/start/linear/3450

Signe 1 sa...

Superfint kök...det påminner lite om vårat;-).
Ha en fin fredag, kram Sofia

Lillsnörpa sa...

Håller med, det hemmet är fantastiskt!