lördag 27 mars 2010

Fyrstav

Tror ni inte att jag hade fel storlek på några betydande delar för att få ihop första smycket? Grrrr....
Men nu har jag tjatat om mina blivande smycken så länge att jag känner att jag iaf måste visa er något. Så idag får ni smygtitta på en fyrstav som jag stansat mina darlingars namn på!


Jag har så många tankar och idéer på olika design på smycken som jag skulle vilja göra! Jag tycker att det är roligt!
Som sagt så kommer ni att få se mer sen när alla delar finns.... för den här gången ska jag beställa rätt, haha :)


6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vad fina, vad duktig du är!

kram

FLOOSAN sa...

jätte snyggt

Mamma C sa...

Jättesnyggt blev det, jag tycker det är så svårt att stansa. Har inte fått till det ordentligt, tycker jag.
Kram mamma C

Therese sa...

Jättefint smycke, verkligen duktig!

Linruz sa...

Jättefin!
Tråkigt på felbeställningen.
Kram Lina

Signe 1 sa...

Vad fint det blev, vad duktig du är!!:-)

Kram Sofia