måndag 22 mars 2010

Solig måndag

Godförmiddag!
Här skiner solen för fullt igen. Skönt för igår var det verkligen ett bakslag med tanke på lördagens underbara vårväder!
Här hemma pågår operation utrensning sen någon vecka tillbaka och idag tänkte jag fortsätta med det. Konstigt att det aldrig tar slut egentligen! Vi brukar rensa flera gånger om året, åker med stora lass till återvinningen, säljer, ger bort osv. Trots det verkar det alltid finnas lika mycket kvar!

Sista buketten med tullisar i butiken.....

till nedsatt pris......

som var vita - de stod det ju mitt namn på! :)


Sjukstugan fortsätter här och idag är det min och sonens tur. Han är hemma från skolan idag och ligger i soffan och tittar på film. Jag känner mig alldeles tjock i huvudet men har som tur är ingen feber eller så. Förhoppningsvis å går det snabbt över så att man inte blir sängliggande iaf!

Nej, om man skulle sätta fart nu då....
Hoppas ni får en fin dag!

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Härliga vita tulpaner, jag har också ett gäng här hemma just nu.

krya på er!
kram Mia

Mamma C sa...

Härligt med tulpaner, det bara skriker vår om dom. Här är det soligt idag oxå. Inte kul att vara sjuker, hoppas det går över snabbt.
Kram Mamma C

Kamomilla sa...

Krya på er! Fina tulpaner.

Tigris Predikantan sa...

Nog är det konstigt? Högen bredvid min säng t.ex ... en dag efter städning så är det fullt med tidningar m.m igen! *ler*
:)