torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen!

Idag festade vi såklart till det lite extra med våfflor, sylt och grädde! Gott men mastigt!


Annars har vi passat på att storhandla idag. Dagen "löningsdag" kan vara ett dåligt val för det ändamålet (med tanke på folkmängden) men är man bara ute i god tid så är det inte så farligt.
Så nu är kyl, frys och skafferi laddat med mat och gott.

Idag fick jag hem lite fina smyckesdelar som jag beställt och jag blev nöjd! Har redan stansat lite och hoppas att jag har allt som behövs nu för att få ihop mitt första, egna smycke!

Mina tankar är hos min lilla farmor de här dagarna.... Hon mår inte alls bra och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir bättre! Det finns nästan inget värre än att känna oro över de man älskar! Tyvärr är avståndet lång mellan oss men hon finns hela tiden i mina tankar.....♥♥♥

Avslutar det här inlägget med de orden.
Ha en fin kväll.

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Vi får käka våfflor i helgen istället. Kom hem så sent nu ikväll. Hoppas du visar dina smycken sedan, suttit och pillat med makrameaemband ett tag nu.
Kram Mamma C

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Ja visst är det mumsigt med våfflor! Sååå gott ju!

Nej, det är hemskt när någon som står en nära är dålig :( Hoppas att hon snarast mår bättre!

Lycka till med smyckena ska bli kul att se dem när de är klara :)

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Camillasnyahem sa...

Det är hemskt när någon i ens omgivning inte mår bra... Vad go du är som ägnar henne några rader i bloggen!

Våfflor åt jag första gången på fem år i söndags. Föråt mig så det lär väl dröja fem år till nästa gång. :)