fredag 23 april 2010

Baka baka en liten ...... fralla

Bästa dagen i veckan - fredag!
Vädret är 1000 gånger bättre än igår och bara det gör ju gott för humöret. Tyvärr känner jag mig rätt nere just nu över en sak men jag hoppas att det kommer att kännas lite bättre om ett tag.....
Ja livet har sina ups and downs, men så är det ju.... (med tanke på gårdagens inlägg tex).

Superfärska frukostbullar

Har ägnat ett par timmar på eftermiddagen åt brödbak faktiskt. Inte helt likt mig men jag har en liten önskedröm om att börja baka allt vårt bröd själv. Godare, nyttigare och billigare. Det finns mest fördelar, men sen är det ju det där med tiden.... Det här brödet är super-duper enkelt och inte fancy på något sätt men blir nog riktigt gott med lite pålägg och grönsaker på!

Nu sitter jag och funderar på vad vi ska slänga ihop för god middag tills ikväll. Det är ju trots allt
fredag och då är det roligt att äta något som är "lite extra". Eller hur?
Hoppas ni får en bra start på helgen!
Kram!!

Inga kommentarer: