onsdag 7 april 2010

Fyrstav med glimmande ring



Ny, ljus och kvinnlig kedja som inte är fullt lika grov som ärtlänken på mitt förra halsband.
Lång kedja, fyrstav och ring som glittrar.

Igår hörde en tjej av sig och var intresserad av ett halsband. Det roliga är att hon ville ha ett i den varianten som jag först hade tänkt mig att mitt eget halsband skulle vara i (om ni minns så hade jag beställt fel storlek på delar så det blev en annan design ist).
Nu har jag fått hem fler delar och så här blev det!
Fler foton på delar som finns hemma kommer sen om ni är intresserade!

7 kommentarer:

Kamomilla sa...

Jättesnyggt! du är duktig!

junhe sa...

vilket vackert och inovativt halsband!!! finns i min dröm så länge jag är sjukskriven (2 månader till) man blir inte direkt rik på sjuklön från försäkringskassan =((
ha en bra dag// kram junhe

Hemmakatten sa...

Mycket fint halsband. Du är verkligen kreativ! Ha en fortsatt bra vecka, snart är helgen här...

Daniel sa...

Jättetjusig du!!

Anna Söderberg sa...

Hallå där!
Magiska stjärten här ;).
Du det där halsbandet var riktigt snyggt!
Du gör alltså egna halsband?
Kan man beställa?
Isf vill jag HEMSKT gärna göra det!
Details?

Kramis

Ellen sa...

Hej! JÄTTE fint, jag skulle vilja beställa ett sådant!

cicci sa...

Hej. Jag skulle vilja beställa ett sånt här halsband av dig.