onsdag 7 april 2010

Köksdrömmar

Det är ingen hemlighet att jag längtar efter ett nytt fint kök och jag blir alltid stående en extra stund vid vackra utställningskök.
Nu senast på EM i Uppsala då jag fastnade för det här vackra, klassiska köket från Kvänum (tror jag.....).

Jag har länge velat mellan det här kaklet och vit glasmosaik...

Om man ändå hade plats för en köksö!
Den här bänkskivan var så fin! Det var någon slags stenskiva och ändå kändes den så mjuk.

Ni får ursäkta bildkvaliteten men jag fotade i all hast med mobilkameran :) Det som var trist var att det inte fanns någon skyltning över huvud taget vid köken. Som kund vill man ju gärna veta priser, material osv.....Men men... det kanske var lika bra att jag inte fick se någon prislapp för då hade jag väl slutat drömma redan där, hahah :)

Nu ska jag duka fram nybakade scones och kaffe här. Mums!

Vi ses!

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Skönt att det inte kostar att drömma.
Kram Mamma C

Sarita sa...

Kjempefint kjøkken og jeg liker flisene :-).