måndag 19 april 2010

Måndagsplaner

Godmorgon!
Efter dålig uppdatering i helgen så är jag på blogg-banan igen!
Hoppas att ni hade en bra helg! Det hade vi :) Fick bla ett kort men roligt och överraskande besök av min faster med partner. De var på genomresa och stannade till snabbt för att säga hej. Kul!

Färdiga för leverans.....
En ganska bra "godisskål" va? :)


På bordet står en skål med beställda smycken som väntar på att färdigställas. Det är en av planerna för dagen men just nu är det mer eller mindre omöjligt att ta tag i det! Har nämligen ett litet bustroll här som måste somna innan det är möjligt ;)

Annars ska jag försöka hinna med en promenad innan de stora barnen ska hämtas från skolan och sen får vi se vad dagen har att bjuda på!

Nu blir det en kopp kaffe till innan jag sätter fart!

3 kommentarer:

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vad roligt att tillverka lite mer smycken :) Verkar vara ganska pilligt men skoj :) Jag gjorde några armband när jag var yngre, men det är längesen nu, men kul var det :)

Ha en fin vecka!

Susanne

Tigris Predikantan sa...

Som jag brukar säga: vad vore livet utan kaffe?
:)

nina. sa...

Se denna vackra inredningen, den vita och rustika.
Sjukt fin inspiration!
Shabby Chic!

http://www.froken-f.se/