måndag 12 april 2010

Värme och frost

Vilket fantastiskt väder vi har haft idag! På eftermiddagen var det hela 15 plusgrader och man kan ju inte annat än att njuta av ljuset och värmen!
Upptäckte dessutom att Lilla O genast måste uppdatera sin garderob med vårmössa och vårvantar!

Blå frostade glaspärlor, små och söta....

Här om dagen satt jag och pysslade lite och gjorde en berlock som jag hängde små frostade glaspärlor på. Rätt sött blev det :) Annars har jag tillverkat ett par andra smycken som jag fick beställning på. Jättekul!

Nu ska jag snart sätta mig i soffan med lilla O som redan ligger där och sover. Hon har fått någon hosta och jag håller tummarna för att hon inte blir sjuk nu bara....

Ha en bra kväll och sov gott :)

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Åh, härliga pärlor! jag gillar fägen!