onsdag 26 maj 2010

Alexa

Som den Mulberry-lover jag är så står det alltid en väska på min önskelista. Många gånger har jag suktat efter dyra, vackra nya modeller som jag såklart inte har kunnat köpa. Efter ett tag glöms de bort och sen trånar jag efter någon annan modell :)
Jag har trots det glädjen att äga två Mulberry; en Bayswater och en Emmy.
Men den här gången är jag verkligen fast igen! Modellen heter Alexa och påminner en hel del om klassikern Bayswater!

På önskelistan:

En Alexa i färgen Oak..... sååååå snygg

På inköpslistan:



Hittade även en gel som snarast måste införskaffas då min ena väska börjar bli torr på en del ställen .....

Ja hör ni, drömma måste man ju få göra i alla fall ;)

2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Drömmer med dig:) en svart alexa ja tack! Har med en bayswater men jag saknar remmen! Kanske en messenger skulle med kunna tänka mig!

Kram på dig:)

junhe sa...

ja, jag drömmer jag med...skönt att höra att man inte är ensam *hihi*

ha en fortsatt bra vecka/ kram junhe