måndag 10 maj 2010

Måndag

Hemma igen efter kvällens prommis. Tydligen valde jag fel tidpunkt att gå för nu spricker det upp och kvällssolen tittar fram.

Dagen har annars bjudit på ett par besök i skolan, både hälsokontroll och utvecklingssamtal.
På eftermiddagen fick jag sms-avi på ett paket och barnen jublade när jag kom hem med ett stort paket med vår- och sommarkläder!
Till Lilla O blev det bla lite andra färger än vad jag annars brukar köpa. Gult och turkost blir fint till sommaren!

Söta pasteller...


Har varit lite dåligt med bloggandet över helgen men det har varit fullt upp med vårmarknad, bakning, dotterns kompis som sov över mm....
Har passat på att njuta av solen, läst och tagit långa promenader :)
Är inne i en läs-period nu och har nyligen läst ut två böcker av Liza Marklund, "Studio Sex" och "Livstid". Har ni några bra lästips så mottages det gärna!
Ha en bra kväll så ses vi!

3 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Härligt att få shoppa lite vår nu när den lyser med sin frånvaro, fina saker!!

Maliin

Signe Månsson sa...

Har precis läst "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson. Den kan jag rekommendera till alla.

junhe sa...

gillar både pasteller och shopping *hihi* har dock inte hittat ngt plagg i min favoritfärg just nu: ljusgrön/pistage
typiskt att den färgen inte är poppis i vår =(

ha dt gott & njut av dina fynd/ kram junhe