måndag 24 maj 2010

Måndag

Igår kom min lillebror hit på en blixtvisit. Han bor i Göteborg nu för tiden så det är inte allt för ofta vi ses. Vi åt tacos och pladdrade lite och senare kom även min andra lillebror hit. Kul att vara samlade alla tre om än bara för en liten stund!

S fick blommor och vit Toblerone (som alla blev glada för trots att det var till honom *fniss*)!


Den här dagen startade med sol och ett tidigt tandläkarbesök med stora dottern. Allt såg så fint och bra ut. Skönt! Imorgon är det min tur att gå till tandläkaren.... hjälp!
Knäpp man är egentligen. Jag har klarat av att föda tre barn men en tandläkarborr skrämmer slag på mig, haha! Men det ska nog gå bra.....

Ni glömmer väl inte bort att tävla?!
1000 kronor på Guldfynd är ju inte fy skam! Den chansen får ni inte missa!

Ha en fin dag

Inga kommentarer: