tisdag 11 maj 2010

Paket!!

Det här fina paketet fick jag hämta ut idag!
Se så fint inslaget det var :) Nästan synd att riva upp det *fniss*. Dessutom doftade det underbart gott!



"Självklart" så var batterierna i kameran slut så jag fotade med mobilkameran ist. Inte det bästa resultatet kanske men ni ser ju hur fint det var iaf :)
Det fantastiskt fina innehållet ska ni få se när jag har fotat med riktiga kameran. Kan säga att det är ännu finare!

Idag har solen strålat hela dagen och jag var inte sen med att ta vara på det! Har gått en riktigt låååång prommis med lilla O. Vaderna känns som stubbar nu, haha. Fick nästan lite dejavu från förra våren och sommaren då jag var gravid och benen var alldeles stumma och uppsvällda, ahaha :)
S lade in sonens cykel i bilen och kom efter när han slutat skolan. Det är inte det bästa underlaget här hemma att lära sig cykla på så vi får helt enkelt öva på andra, bättre ställen.
Snart blir det ugnspannkaka med bacon i. Inte det bästa om man försöker komma i form men barnen älskar det (ok jag erkänner... jag med :) )!
Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Det var ett riktigt tjusigt paket du fått. Förstår att du knappt ville öppna det. Ugnspannkaka är gott tycker jag med. Snabbt går det oxå och så sköter det sig självt.
Kram mamma C

Maxiander - A sa...

Finns det något härligare än välinslagna paket? :)

Ha en fin kväll
/A
http://www.maxiander.se