lördag 29 maj 2010

Lördag

Skålen är fylld med lördagsgodis och vi laddade inför kvällens mys. Troligtvis hoppar vi Eurovision nu när inte Anna är med längre och hyr kanske en film ist.

Hände en lite rolig sak idag.

Lilla O råkade smaka på läsk för första gången..... Sonen hade glömt ett glas på vardagsrumsbordet som hon hittade. Plötsligt hör jag ett ljud, "mmm aaaa" och när jag tittar dit så står hon och doppar sina små fingrar i drickan och stoppar i munnen :)
Jag kan säga att jag inte var särskilt poppis när jag kom på henne och tog bort glaset!

Nu är det dags för middag och jag ska ta hand om en liten tjej här som börjar bli lite trött och kinkig.
Ha det gott!

2 kommentarer:

camilla - vitarummet sa...

Tack för kommentaren! :)
Fin blogg du har, Louis Ghost stolen ger jag en stor tumme upp!

Mamma C sa...

Här var oxå lördagsgodiset laddat, och det blir nog en film här med.
Kram mamma C