tisdag 4 maj 2010

Tisdag (och även lite måndag.....)

Full rulle här idag!
Jag och lilla O åkte och storhandlade imorse och det tog några timmar av dagen så klart. Nu finns det iaf alla tillbehör till 7 middagar plus en massa annat i kyl, frys och skafferi. skönt!
Vi har även hunnit med ett bankbesök och hämtat E från skolan och snart är det dags att hämta J. Det blir en himla massa skjutsande och körande när man bor på landet.....

Mjukt och myspys för en liten sessa

Även igår var det fullt upp då vi åkte till stan för att lämna in bilen och passade på att ha en liten date med en vän och hennes söta son! Vi åt frukost och tog ett varv på Ikea. Jag var duktig och köpte ingenting!

Svärmor hade passat E och när vi åkte dit föratt hämta honom så fick lilla O en så söt fleece-filt. Perfekt och mjuk när hon ska sova middag och passar fint till en liten tjej :) Tack farmor säger vi!

Nu är det bäst att jag sätter fart så att vi inte kommer för sent. Ha det gott!

6 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Vilken härlig filt, påminde om en jag hade till lillan när hon var pyttis:) ha en fin kväll, kram M

Mamma C sa...

Det kan bli lite körande hit och dit när man bor på landet med en massa barn. Vi har pacerat det, men vet hur det är. Filten var jättefin som du fick.
Kram mamma C

Kamomilla sa...

Ett varv på IKEA utan att köpa nåntning?? Det skulle jag aldrig klara!

Hem och Lycka sa...

Ljuvlig filt! Och Sebran (eller är det en Juno?) är ju underbar..

kram Mia

Em sa...

Den där äsngen? vart har du fått sen ifrån? En sån vill jag verkligen ha!! =)

Anna söderberg sa...

Var kan man köpa filten?
Den var ju bara så fin!!