tisdag 29 juni 2010

Blandat

Det finns en uppsjö av snygga stolar. Sen finns det de där guldkornen som man känner att man bara måste ha! Men det kan bli problem att få plats med alla, att välja eller rent av ha råd.
Ett alternativ är att blanda!


Snyggt att hålla sig till en färg men det fungerar bra med flera färger också tycker jag. Men för att kunna variera formen på stolarna mer så skulle jag hålla mig till en färg. Ett fint exempel på det är Family Chairs från Design House Stockholm!

Om jag skulle blanda så skulle jag nog välja vita eller svarta stolar och självklart samla mina favoriter!

7 kommentarer:

Mamma C sa...

Snyggt med blandat tycker jag. Och då har man fått alla sina guldkorn oxå.
Kram mamma C

camilla - vitarummet sa...

Superfint! Sådär skulle jag absolut kunna tänka mig att ha det. Funderar på att dra ur några skruvar ur våra stolar så sambon går med på att köpa nytt ;)

jenny sa...

Det är riktigt snyggt att mixa & matcha. Bilden du visar är riktigt snygg.

Villa vit sa...

Hej.

Vad roligt att hon ställt sig upp själv, hur gammal är din lilla? Svea gör nu en massa bus nu, t ex har jag för tillfället inget H och ingen enterknapp på datorn, de har hon pillat bort. Men gummiplupparna under funkar :o) Jag tänkte också att man kan sprutmåla de möbler vi har så jag ringde och kollade vad det skulle kosta och priset var runt 5000. Kanske lite dyrt men det är Hillerstorp vi har så det är ju bra möbler. Måla själv kommer inte hända, finns inte riktigt den tiden. Vi får se.

Kram Mia

Blogg by Maliin Stoor sa...

Jag gillar blandat =)
Vi har ju det
Kolla här..

http://www.qreate.se/blogg/?p=7937


Må gott


Maliin

Kajsa sa...

Oj vad tiden går nu, Lillan fyller väl snart ett år? Vår buspojke växer för varje dag, han sitter helt själv nu så det är väl bara en tidsfråga innan han förflyttar sig också. Redan ett halvår, var tar tiden vägen? Här är allt bra, tänker på er och hoppas ni har vägarna förbi här nere snart. Kram Kajsa

Ann-Catrin sa...

Det är det som är charmen och gör ett hem mer levande när man blandar...

Mycket snyggt!

kramar
Ann-Catrin