onsdag 9 juni 2010

Lillans önskelista

Jag och stora dottern satt och knåpade ihop en liten önskelista till familjens blivande ettåring!
Mest på skoj men självklart så är önskningarna sanna ;) Mycket rosa blev det.....


Bedårande och mysig sänghimmel som bla finns att köpa hos Syster Lycklig och Russinnet, Lou Lou Ghost från Kartell - "klart att lillan också ska ha en", fina träleksaker som dockvagn och maraccas från Jabadabado, Paraplyvagn/resevagn med Hello Kitty - perfekt att bla ha med sig i bilen!

5 kommentarer:

camilla - vitarummet sa...

Nej, är Kartellstolen ljusrosa? Åh så söt!

Signe 1 sa...

Åhh så mycket fint det finns till små ettåringar, det var ett atg sen mina kids var så små....;-)

LKram!

Blommiga Karin sa...

Många fina saker. Önska kostar ju ingenting:)

Alexandra sa...

Dockvagnen i trä är såå fina tycker jag.Hoppas ettåringen får något på önskelista.

Villa vit sa...

Hej.
Så fin sänghimmel. Har tittat runt efter en sådan fast vit, och nu vet jag vart det går att få tag på, tack. Såg att ni hade en hund som heter Pippi? Skrattade till när jag såg det då vi har en katt som heter det. Folk tittar konstigt på oss när vi är ute på tomten och gapar efter Pippi. Tror också vår 10 mån tjej blir lite förvirrad då både fåglar och katt kallas Pippi.
Mvh Mia