onsdag 16 juni 2010

Minus en roller

Godmorgon!
Evigt tjat om vädret här men jag måste bara få nämna att idag har vi sol!

På bilden: Bourgie, Magbag och ett äpple som lilla O har kastat under bordet *fniss*

Nu är det ganska längesen jag målade här hemma. Det sista var nog halltrappan och som ni kanske minns så var jag osäker på hur jag ville ha det med den. Nu har jag bestämt mig för att de svarta stegen måste bort! I samband med det så tänkte jag faktiskt måla om hela hallen. Vitt är inte alltid så praktiskt i en hall om man säger så..... Det krävs en del underhåll för att behålla väggarna rena ;)
Jag har det mesta hemma. Väggfärg, färg till trappstegen och pensel. Men jag saknar en roller så det är väl det som bör införskaffas för att jag ska komma igång :)
Det värsta är att när jag ska påbörja ett projekt så ser jag allt annat som jag också skulle vilja/behöva ta tag i! Är det så för er också?
Jaja en sak i taget. Bara jag får baken ur att köpa den där rollern så att jag kommer igång så kanske det blir ett och annat rollerdrag på någon annan vägg också!

Nu ska vi ta tag i dagen här!
Hoppas ni också har sol :)

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Ibland kommer man liksom inte igång men sen kan allt lossna på en gång och så kör man på i tusen knutar mitt i allt! :)