söndag 6 juni 2010

Nationaldagen

På självaste Nationaldagen har jag ägnat mig åt att rensa i förrådet.... Vilket firande va?
Passar på att tvätta upp en massa barnkläder som ska sättas ut på annons.
Solen skiner och det är riktigt varmt (bortsett från regnskuren som nyss drog förbi) och jag skrotar runt i tunnaste sommarklänningen som jag fick förra året för att få plats med magen :)

"Chillar"....

Idag blir det nog grillat i någon form. Om barnen får bestämma så blir det nog hamburgare, om mamma får bestämma blir det fläskfilé :)
Nä om man ska återgå till att göra lite nytta här! Ha det gott!

2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Kortet ser underbart ut:) hoppas dagen varit fin trots garderobsrensning:) kram kram M

Tidsmästarinnan sa...

Hej goa du!
Sommarklänning, hurra!
Vi har också grillat idag, grilloset ligger tätt över hela radhusområdet denna årstid, hehe...

Kram på dig!
Susanne