torsdag 17 juni 2010

Roller in da house!

Bye bye gamla sunkiga hall!

7 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, så roligt med lite nytt o fräscht.... lycka till!

Kram Marie

camilla - vitarummet sa...

Idag var det jag som låg på latsidan ;) Jag får umgås med roller och pensel i helgen! Hoppas resultatet blev fint i eran hall!

Creative Lounge sa...

Tack rara för dina gratulationer till Robin! *glad*

Kul med nytt i hallen och vinsten från Chic! Inte dåligt! :)

Ha en toppenkväll!

Kram Evelina CL

Bambi sa...

Hejsan ,jag tittar in och blev så full i skratt :))
Jag håller precis som du att äntligen få bort min sunkiga hall:))
Min blir VIT !
Med antikvita om målade furumöbler .
Söker nu insperation och hittade hit.
Hur har du tänkt i din hall?
Fin blogg du har ;)
Mvh Bambi

Millah sa...

Hej :)
Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.
Kanske finns det något som intresserar just dig.

Var gärna med :)
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt
och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)

Ha det bra :)
Kramar // Millah

Karna sa...

Spennende..gleder meg til å se!

Blommiga Karin sa...

Visst är det kul att förnya och få det fint. Lycka till!