tisdag 8 juni 2010

Sent

bloggande blir det idag men jag vill mest kika in och säga Hej!
Det har varit lite dåligt på bloggfronten men jag har helt enkelt haft fullt upp :)

Kvällssol vid vattnet i lördags kväll


Igår kom vi äntligen iväg och köpte avslutningskläder! Barnen var så nöjda och glada när vi åkte hem och det värmde i mammahjärtat Nu är det bara 2 skoldagar kvar och sen blir det LOV!

Idag hade vi svärföräldrarna på middagsbesök! Det blev grillat, bla fläskfilé och majs. Majs är ju så himla gott att marinera och grilla!! Brukar ni göra det?

Ikväll hoppas jag på att komma i säng i tid så att jag kanske orkar läsa några rader också innan jag somnar. Men först "ska jag bara"..... (ja ni vet hur det är).
Sov gott vänner!

1 kommentar:

MITT VITA HUS sa...

Hi hi jag är med en ska bara tjej:) kram på dig och sussa sött:)