onsdag 30 juni 2010

Tapetkul

Titta här vad jag fick av en vän för ett tag sen!
Hela 19 st provrullar med tapeter och en tapetbok släpade hon hem för min skull :)


Nu kan kreativiteten flöda!
Olika sätt att använda de på är tex att spänna upp på en ram, tapetsera en yta på en möbel, använda som presentpapper (snyggaste presenten!), eller som dottern vill ha dem till: scrapbooking.
Det kan också vara fint att förvara dem synligt i en korg!
Brukar ni använda tapeter till något särskilt? Tipsa gärna!

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Så snygga tapeter du fick. Jag vek askar av en rulle som jag hade hemma. Men den var inte lika tjusig som dina är.
Kram mamma C

Kamomilla sa...

Åh vilken skatt! Som bakgrund i fotoramar? eller bara göra tavlor av? Klä små askar med?

Alexandra sa...

Vilken vän du har! gud så kul att få hem så mycket.Man kan tapetsera böcker,papplådor,konservburkar,ja,det mesta med hård yta.Pappbokstäver ifrån Panduro.Lycka till med skapandet av tapeterna./Alexandra

Hemmabloggaren sa...

Åh, vilken himla bra vän :D

Classic Living sa...

Vilken gåva! Inte dåligt. Jag älskar tapetprover och slår in allt möjligt med dom, askar, böcker, blomkrukor, lampskärmar mm.Du får visa upp vad du skapat sen.

Kram

Åse - Interiörguiden sa...

Eftersom jag arbetar med tapeter så tycker jag det är jättekul när man gör något annat än bara tapetserar väggar med dem, här kommer lite inspiration till andra användningsområden: http://interiorguiden.blogspot.com/search/label/Tapetsera%20annat%20%C3%A4n%20v%C3%A4ggar