tisdag 22 juni 2010

Tisdag

Godmorgon!
Sitter här och smuttar på mitt kaffe. O har fått sin välling och snart ska vi väcka de andra barnen som ska åka till farmor idag.

Mina "rävarumpor" börjar vissna. Buketten har barnen plockat ♥

Igår var vi lite hängiga jag och lilla O. Troligtvis något virus men idag känns det lite bättre. Känner mig en aning mörbultad i kroppen bara, haha :)
Om ni undrar hur det går med hallen så går det sakta framåt. Väggarna är klara och igår hade jag tänkt börja med trappstegen men eftersom jag inte mådde så bra så fick det vänta. Bilder kommer ....
Nej nu måste vi sätta fart här!
Vi ses!


5 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Vad skönt att ni känner er bättre i dag! Ha en fin dag. Kram Helena

Classic Living sa...

Spännande med hallen! Alltid så roligt att genomföra förändringar i hemmet. Jag känner mig inte heller helt hundra, kanske något midsommarvirus som lurar på oss!? Hoppas att din dag blir toppen!
Kram

Nilla sa...

Bara en liten sak som jag kom att tänka på: Den blomman kallar jag för rallarros eller mjölke. (men jag har sett att den även ibland kallas för rävarumpa.
http://linnaeus.nrm.se/flora/di/onagra/epilo/epilang.html

(Den växt som jag kallar för rävarumpa heter egentligen ängsfräken.) Ha det bra.

Jes/Vita villa vila sa...

Hej min vän,

Vill kika in & önska dig en underbar sommar! Jag vill också tacka dig för att du alltid tar dig tid & lämna så fina kommentarer hos mig - om du visste vad glad jag blir!!!

Vilken superfin liten bukett. Visst är det de finaste - de blommor som plockats av en liten hand!

Kram Jes ♥

Karna sa...

Håper du føler deg bedre i dag...lykke til videre med prosjektet!