tisdag 15 juni 2010

Turgumma

kan jag nog kalla mig idag för när sonen hämtade posten låg det ett paket till mig där!
Jag väntar på ett särskilt paket och trodde att det var det som hade kommit nu. Döm om min förvåning när det var en SATC2-vinst från tidningen Chic!



Hela vinsten som bestod av en t-shirt, en väska och ett presentkort på SF för 300 kronor!

Jag kan inte ens minnas när jag var på bio sist så det ska bli såååå roligt att få utnyttja presentkortet! Får se vad det blir för film men självklart skulle jag gärna vilja se SACT2 :)
Iaf så är det här n perfekt vinst för en småbarnsmamma som mig som verkligen behöver komma ut lite!
Nu har vi ett barn extra här i några dagar! Dotterns bästis hade skolavslutning idag och sen åkte hon hit med packad väska :) De är så glada och har stängt in sig på rummet så troligtvis kommer man knappt att se röken av dem, haha.
Sonen har fått bestämma middag idag och det blev våfflor. Känns som att äta fika till middag men barnen är nöjda och det är väl huvudsaken i slutändan antar jag :)
Nu - våffeljärnet nästa!

2 kommentarer:

Hemmakatten sa...

Men hur mycket vinner du egentligen? Inte första gången du visar upp en vinst. Du verkar verkligen vara en turgumma! :)

Villa vit sa...

Hejsa.

Grattis vad roligt! Man blir alltid lika överraskad och glad när man vinner något. Filmen är sååå bra tycker jag, jag och en vän tog en helkväll med middag ute och bio, jättemysigt!

Ha en fin dag.

kram Mia