torsdag 8 juli 2010

Det ska börjas i tid!

Jajamensan! Klart att lillan också ville ha fina tånaglar när vi andra tjejer målade våra :)
Hihi visst ser det gulligt ut?


Vi har suttit ute och gottat oss en stund. Jag med ett fotbad och en bok och nu sitter jag här med chokladdoftande fötter! Verkligen en superbra kräm!!

Snart ska stora dotterns kompis åka hem efter att ha varit här i nästan 6 dagar så det kommer nog att kännas ovant att "bara" ha 3 barn i huset :)
Jag ska passa på att skura alla golven med Jif (som jag är beroende av! Älskar doften och hur effektivt det är!) och sen är det väl dags för middagsplaner. Vad ska ni äta idag?

5 kommentarer:

camilla - vitarummet sa...

Verkligen söta små fossingar :)
Ikväll blir det grillad kycklingfilé och lite kött med hemgjord potatissallad!
Ser att ni också fixar med trappen, mycket jobb men fiint blir det!!! Ha en trevlig kväll med barnen!

Mamma C sa...

Så puttinuttit, klart alla ska ha fina tår.
Kram mamma C

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilka små söta fötter :O)
Jag snubblade in till dig, vilken otroligt mysig blogg du har. Ha det bra. :O)

Blommiga Karin sa...

Verkligen gulliga små fötter!!
I dag är det varmt så det blir nog grillat eller en go sallad.
Trevlig helg!

kat sa...

haha, ja såklart det ska börjas i tid, min tjej ska ha målade naglar konstant nu och hon visar stolt upp naglarna för alla förbipasserande :)