söndag 4 juli 2010

Högsommarvärme!

Hej i värmen!



Antar att de flesta är ute och badar eller njuter av värmen på annat sätt.
Här försöker vi svalka oss inomhus med dryck och fläktar eftersom lilla O tyvärr forfarande har feber :( Som tur är är den inte lika hög som innan men är den inte borta imorgon så kontaktar jag sjukvården....

Sonen och sambon har precis åkt iväg för att fiska med svågern och stora dottern har sin bästis här så dem går det ingen nöd på ;)
Jordgubbar, glass och Loka ligger på kylning inför em.
Nu- lunch!

6 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Underbart!

Jag är så nöjd med denna värme

Jag bor i fel land
=)


Må gott
Kry på minstingen


Maliin

junhe sa...

äntligen har värmen kommit säger jag, det är sinnessjukt varm säger min man *hihihi* (det är 22,6 grader nu på kvällen och det är varmt och klibbigt =)

ha dt gott i sommarvärmen/ kram junhe

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Oj vilken värme ni har. Visst är det underbart med en "riktig" svensk sommar.

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh vad härligt med sommarvärme! Hoppas lilla O har kryat på sig.

Blommiga Karin sa...

Hej!
Tråkigt med feber i sommarvärmen. Tur att det finns jordgubbar och glass:)

Mamma C sa...

Inte kul att ha feber i sådan här hetta. Hoppas att det har gått över på henne nu.
Kram Mamma C