fredag 2 juli 2010

Hot

Supervarm dag idag och dessutom har vår lilla baby hög feber så vi håller på att koka upp här!
Vi har försökt att mysa en del ändå och ikväll har vi mumsat i oss kyklingsallad och till efterrätt jordgubbar med glass.


Idag hämtade jag ut ett härligt paket på posten! Imorgon ska ni få se vad ;) Kan avslöja att det

var fyllt med riktiga "ta hand om sig saker"!
Nu ska jag återgå till att ta hand om vår lilla sjukling och hoppas på att vi får sova en hel natt inatt.....
Trevlig fredagskväll till er :)

5 kommentarer:

Mia sa...

Hej.

Men stackars lilla tjejen, det som är så varmt redan. Hoppas det går över fort och häll i henne vatten.

Kram Mia

House of Jammi - blogg och webshop sa...

En sån tur att det finns jordgubbar och glass att svalka sig med och hämta ny energi från en sådan varm dag. Hoppas lillan kryar på sig snart.

camilla - vitarummet sa...

Jobbigt att vara sjuk i den här värmen! Hoppas hon kryar på sig! Jag skulle kunna leva på jordgubbar hela sommaren! Måste ta mig en sväng förbi affären! Grattis till vinsten! Ha en skön dag!

camilla - vitarummet sa...

Jobbigt att vara sjuk i den här värmen! Hoppas hon kryar på sig! Jag skulle kunna leva på jordgubbar hela sommaren! Måste ta mig en sväng förbi affären! Grattis till vinsten! Ha en skön dag!

Hem och Lycka sa...

Stackars liten, hoppas hon mår bättre riktigt snart.

kram Mia