måndag 26 juli 2010

Höstkänslor

Vart tog sommaren vägen?
Jag har allvarliga höstkänslor just nu. Vill tända ljus, kura ihop mig under en filt med en kopp varm choklad och köpa nya kuddar i murriga färger....
Men det är ju fortfarande juli! Nä några sommardagar till får det allt vara innan vi hälsar hösten välkommen.




I helgen har jag tvättat upp gardiner, kuddar och sofföverdragen. Sommarens barfotaspring hade satt sina spår ;) Det är så skönt när sofforna är nytvättade, eller hur?
Idag har vi inget särskilt inbokat. Vädret är fortfarande trist och jag borde passa på att ta tillfället i akt och måla halltrappan när lilla O sover....
Vad ska ni hitta på?

5 kommentarer:

Home No.1 sa...

hej! Precis vad jag också tänker, vart är sommaren? Titta in hos mig där pågår en tävling om en mormorsrutepläd! Kram Annica.

Alexandra sa...

Har också börjat att tänka på hösten.Det har ju blivit mörkare på kvällarna så nu får man tända ljus,lite mysigt är det.Men mer värme!!Kram Alexandra

Sofia sa...

Det känns verkligen som höst. Jag fryser! Vart tog sommaren vägen? Mysigt dock med lite mörker på kvällarna så man kan sova, tända ljus och så.

Blommiga Karin sa...

Nej nej ingen höst ännu. Tids nog blir det dags för inomhus mys.
Vitt och stämningsfullt har du i ditt hem. Lycka till med trappen!
Kram Karin

Helt Enkelt sa...

hej!

bootsen har jag köpt på Nilson för 1299.-.
supersköna!! och snygga :)

grym stol!

ha det gott!