måndag 12 juli 2010

Godmorgon måndag

Wow vilken värme vi har fått! I år kan vi inte klaga på typisk svensk regning sommar. Eller hur? Fläkten har gått hela natten men det var sååå varmt ändå! Jag ska snart passa på att gå ut och dricka mitt morgonkaffe innan det blir så där varmt igen :)

Pics från igår.
Under parasollet, iskall Loka- Jordgubb/Guava i glaset varvat med saft, boken Brandvägg och en stor vild bukett.

Stora dottern hade plockat 2 liter jordgubbar igår som vi mumsade i oss med gräddglass till. Jag skulle kunna leva på dessa goa gubbar!

Lilla O fick plaska i en balja eftersom hon inte har någon pool än men jag har hört ryktas om att det kommer att finnas en i ett av paketen på fredag ;) Ja för på fredag fyra lilla tjejen 1 år!! Idag tänkte jag bla planera lite smått inför kalaset och vad som ska stå på inköpslistan.

Bäst att passa på att ta det där kaffet nu innan de stora barnen vaknar :)

Ses sen!

1 kommentar:

Mia sa...

Hej.

Vad roligt, ett 1 års kalas! Här blir det också 1 årskalas den 26 Juli då Svea fyller. Tiden går så fort, ibland känns det som det var nyss man åkte hem från BB samtidigt som man tycker att dom varit med hela ens liv.

Grattis till lilltjejen på 1 års dagen i förskott.

Kram Mia