måndag 2 augusti 2010

Bättre sent än aldrig

Hej!
Ber om ursäkt för min ur usla uppdatering här! Full rulle med tre barn, hus osv...ja ni vet säkert :)
Kan avslöja att halltrappan är helvit nu iaf (kors i taket) och nu måste jag bara införskaffa lite ny latexfog innan jag kan måla klart det sista lagret.
Det är inte likt mig att ett projekt tar så här lång tid! Jag brukar snarare vara tvärt om - vill att allt ska vara klart på en gång! Men den här gången har det helt enkelt inte gått och jag håller på att bli tokig av att ha en hall och trappa som ser ut som ett kaos. Dessutom är ju hallen det första man möts av...... Men nu ser jag ljuset, haha :)

Två designklassiker i samma bild. Båda högt upp på min önskelista!
Visst ser det mysigt ut med fårskinnet!


Jag har även en annan liten idé till en detalj i hallen. Jag visar er sen när jag själv har sett resultatet. Min sambo tror inte att det går men jag har bestämt mig för att testa ändå..... *fniss*.

Nu ska jag kika runt lite bland era fina bloggar innan lilla O vaknar. Sen är det fullt ös igen ;)
Kram kram!

1 kommentar:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Håller helt med dig!

Stolen är underbar!!



Maliin