fredag 6 augusti 2010

Fredag

Har nyss avslutat ett städmaraton med dammsugare och mopp och funderar nu på om min mage klarar av ännu en kopp kaffe.
Lilla O ska få lunch och sen tänkte jag och barnen gå iväg någonstans där E (sonen) kan träna på att cykla. Förra gången gick det riktigt bra så det är bara att vara envis så klarar han det snart :)

Living on the edge.....

På tal om städning så märker jag hur vi plockar bort mer och mer saker i O´s nivå. Hon rotar och drar i allt hon kommer åt och ljusstakar på bordet osv är uteslutet ett tag framöver! Kan säga att Bourgie´n lever ett farligt liv just nu och står ofta och svajar på bordskanten!

Idag är det ju Fredag igen så jag planerar för något gott tills ikväll men jag och S får väl hålla igen lite nu när vi snart ska visa hullet vid Gardasjön, hahaha :) Har ni några goda och nyttiga tips kanske?

Nu vill en viss liten dam ha uppmärksamhet och mat här!

Hoppas ni får en bra start på helgen! Kram kram.

2 kommentarer:

Signe Månsson sa...

Om du dricker något varmt eller ljummet en stund innan du äter så skapar du en falsk mättnadskänsla. :)

Anna sa...

Men GRATTIS till Italienresan!!! Vilken grej :-)

Tack för omtanken förövrigt, allt bra med mig. Befinner mig på västkusten utan fungerande internet. Bara Iphonen som fungerar men får inte till några inlägg med den så får helt enkelt blogga igen när vi är åter hemma igen på söndag :-)

trevlig helg o hoppas Hannah Graaf ringt nu !

Kram/Anna