måndag 9 augusti 2010

Grrrr

Irriterad är bara förnamnet på hur jag känner mig just nu.
Vår gamla dumburk till dator verkar ha gett upp nu, troligtvis pga något virus för den beter sig väldigt skumt.
Som tur är kan jag låna dotterns dator men det är bara en liten så det är svårt att göra allt på den.
Något jag lärde mig förra gången datorn kraschade var att man alltid ska säkerhetskopiera bilder! Så om datorn nu väljer att lägga av helt så behöver vi inte oroa oss för bilderna iaf!
Jag återkommer så fort problemet är löst eller så får jag väl knappa på den här lilla saken :)

Ha en bra måndag så ses vi!

Update: Efter en halv dag med diverse uppdateringar och rensingar och jag-vet- inte-vad så verkar det som att datorn kommit på andra tankar. Allt ser ok ut nu *jippi*! Håll nu tummarna för att det förblir så också :)

1 kommentar:

Fröken M sa...

Jag håller tummarna ;) ha en bra dag !