tisdag 31 augusti 2010

Hej!
Här har det varit fullt upp i några dagar, därav min bloggfrånvaro. Men nu har jag äntligen några minuter över :)
Igår inhandlades några dynor till stolarna. Superbra pris och snygga, kanske något för stora men jag tycker att det blev bra ändå! Tillsvidare duger de bra som skydd och sen kanske vi köper riktiga tolixdynor. Någon som vet om de finns i annan färg än svart?


Här hemma sker det en liten förändring just nu. Jag satte igång igår och nu känns det mest huller om buller med alla saker som inte är på sin plats men resultatet verkar bli riktigt bra! Så fort det är klart så ska ni få se ;)


Idag har jag ordnat med pass inför resan! Å vad jag längtar tills vi ska åka! Samtidigt känns det lite pirrigt eftersom vi aldrig har varit borta från barnen så länge förut. Lilla O har vi aldrig lämnat bort överhuvudtaget så det blir nog nyttigt för oss alla.....
Jag ser redan fram emot all god mat vi ska mumsa i oss! Goodbye till alla tappade kilon liksom, haha :)

Nä nu måste jag förbereda lite inför morgondagen men gymnastikpåsar och annat.... Vardagen är här på allvar igen och då är det skönt att ligga steget före.
Ha en fin kväll så ses vi!

6 kommentarer:

Classic Living sa...

Ja du, den som väntar på något gott. Jag hoppas verkligen att varorna kommer imorgon. Vilka snygga Tolix du köpt. Jag är också sugen...Ha en fortsatt trevlig vecka.

Kram

camilla - vitarummet sa...

Va skönt för er, se till att bara njuta av varandras sällskap! Är dynorna från DAY? Ser riktigt skönt ut! Fårskinn är ju också snyggt att ha men inte lika mjukt för rumpan :) Kram kram

floosan sa...

åh va mjuka och goa de såg ut

Alexandra sa...

Lyllos dig som har blivit med Tolixar!!de är superfina!!!

Camilla sa...

Jääklar, det var verkligen ett kap! Dem påminde nämligen om ett par från day jag spanade på i somras till uteplatsen!

Mia ☆ sa...

Snygga dynor! =)