måndag 23 augusti 2010

Måndag

Fullspäckad helg här! Till stor del har den bestått av shopping då dottern behövde komplettera garderoben med stövlar och regnkläder inför dagens klassresa. Hon åkte imorse och kommer tillbaka på torsdag kväll. Det kommer att kännas tomt och lite konstgt med ett barn mindre här hemma i fyra dagar.

Dags att fylla på ljusförrådet....

Den här förmiddagen har spenderats hemma och jag har inte gjort någon nytta alls :) Jag fick endast i mig en jordgubbssmoothie till frukost så nu kurrar magen efter luuuunch! Jag är riktigt sugen på något gott så jag ska snart packa in mig själv och barnen i bilen för en sväng till affären.
Vi ses!

2 kommentarer:

Daniela sa...

Hej!
Du har fått en liten award av mig... (Du har säkert redan fått den, men kunde inte låta bli att ge dig den, då jag gillar din blogg så mycket.)
Kram

Classic Living sa...

Hoppas att du fick i dig något smarrigt! Den här tisdagen kommer jag komma ihåg som den tråkigaste ever!! Sitter bara och väntar på alla nya varor som är försenade. Längtar så att jag dör!! Morrrr!!

Kram på dig