tisdag 17 augusti 2010

Rätt och slätt

Som ni kanske vet så fastnar jag ofta för olika kök. Hemmets hjärta där vi tillbringar stor del av vår tid i den här familjen. Matlagning, läxläsning, fika med vänner mm....
Förutom att det är ursnyggt så måste det vara väldigt lättstädat med helt släta, högblanka luckor! Fick jag välja nytt kök idag så skulle jag absolut välja det!


Bilder från Alvhem


Första skoldagen är nu avklarad och det gick hur bra som helst. Båda barnen gick "kortdag" och E var mäkta stolt över nya ryggsäcken. Han började ettan idag så nu är han stora killen :)

Var det någon som såg den hemska dokumentären igår om de svenska enäggstvillingarna som hamnade i någon sorts psykos? Fy! Jag blev så illa berörd och att det var autentiska bilder gjorde ju inte saken bättre. Inte det bästa att titta på innan man ska gå och lägga sig om man säger så....

Nu är det dags att ta tag i middagsmaten här! Ha en fin kväll.

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Håller med om köket,riktigt fint!jo,jag såg dokumentären,den var helt galen!!jag har hört talas om incidenten men det är ändå så mycket frågetecken runtomkring.Väldigt konstigt var det.Ha en trevlig vecka!

camilla - vitarummet sa...

Så fint med högblankt, och jag håller med! Det vill jag ha i huset vi ska bygga i framtiden men sambon vill ha sitt Lidingökök från ikea även där :P Fast jag gillar det också!

K sa...

Jättesnyggt! Vi skall göra om vårt kök under nästa år ngn gång, maken vill hemskt gärna ha högblankt. Detta på din bild var jättefint!