söndag 15 augusti 2010

Reafynd, vänner och separationsångest

Hej på er!
Hur har helgen varit? Vet att många har varit på Formex och jag har en hel hög med härliga inlägg om det att plöja igenom sen :) Jag var inte där men var trots det en sväng till Stockholm igår. Närmare bestämt i Täby centrum. Hela familjen åkte dit och vi spenderade dagen med shopping och en efterlängtad träff med kära vännen Å och hennes 8 veckors underbara lilla tjej :)
Det shoppades mest till barnen (bla inför skolstarten) och trots att siktet var inställt på en bikini inför Italienresan så åkte jag därifrån utan en....
Det blev ett par små rea-fynd ist, somriga sådana men de kommer att komma till nytta än ;)


Jag är väl ingen "spets-tjej" egentligen men den vita klänningen var ett riktigt kap och blir skön att dra på sig vid stranden.

Den vänstra tunikan invigdes direkt och tur var det eftersom graderna steg markant under dagen!

Imorgon är det sista sommarlovsdagen och sen börjar vardagen igen. Tråkigt att inte få sköna sovmorgnar och ledighet med samtidigt blir det skönt med rutiner igen. Lilla O ska så småningom skolas in på dagis och jag ska återgå till arbetslivet. Jag bävar såklart inför den dagen då jag måste lämna O på dagis men samtidigt så vet jag ju att det kommer att bli både roligt och lärorikt för henne! Tänk att det där aldrig ändras? Alltid samma separationsångest.....

Nu ska det nattas barn och sen blir det nog en skön filmkväll i soffan :)
Ha det gott! Vi ses!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Två snygga plagg som du hittade på din shoppingrunda.
Kram mamma C

Kajsa sa...

Usch ja, jag lider redan av den ångesten fast det inte är dags förrän januari. När åker ni på resan? Kram

camilla - vitarummet sa...

Åh va härligt att ha en resa att se fram emot! Fina fynd du gjort!

Svar: Taack! Klassiskt och fint! :)
Vitt mosaik är ju riktigt snyggt! Det blir ju lite modernare stuk då, vilket val ni än väljer så tror jag det blir toppenfint!