onsdag 18 augusti 2010

Skyfall

Idag har himlen öppnat sig och regnet fullkomligt vräker ner! Jag och lilla O har hållt oss innanför dörren så mycket vi kan. Jag har rastat hunden några gånger men det går fort kan jag lova! Om hon fick välja så skulle hon nog helst slippa gå ut och ist hålla sig hela dagen, haha :)

"Arbetsplatsen"

Förmiddagen har till stor del gått åt till att ringa viktiga samtal, boka dagis- och fritidsplats, göra upp om arbetsschema inför jobbstarten och boka om läkartid. Lika bra att passa på att göra sånt en dag som denna.

Som ni kanske förstår av texten ovan så finns det inte så mycket mer roligt att berätta, sorry! Nu ska jag ist göra lunch till mig och sonen som nyss kom hem från skolan.

Vi ses sen!

5 kommentarer:

Mitt vita hus sa...

Ibland är vardagen fin nog att berätta:) kram på dig!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja så är det med vardagen, lite telefon samtal och andra små ting som ska klaffa för att livet ska gå runt.
kram!

Blommiga Karin sa...

Här öser också regnet ner...suck!

camilla - vitarummet sa...

Taack!! Vi hoppas, en rejäl budgivning skulle sitta fint ;) Vi letar tomt så det blir förhoppningsvis nybygge på gång, och då blir det för att stanna i det blivande huset :) Kram!

Mamma C sa...

Du har haft lika dåligt väder som en annan. Inte mycket att hitta på när himlen har öppnat sig.
Kram mamma