tisdag 14 september 2010

And the winner is......

Idag är det dags att presentera vinnaren i tävlingen om ett personligt halsband!
Det rätta svaret på frågan är den 31 oktober 2007, vilket alla hade listat ut :)

Jag tänkte att Lilla O skulle få dra vinstlotten så jag klippte till små namnlappar och la i en skål. Problemet var bara att hon drog alla! Dessutom blev hon väldigt arg när jag tyckte att hon skulle ge en till mig....

.... så ist tog jag sonen till hjälp.
Och vinnaren är:

Maddelenco! Grattis grattis!
Jag kontaktar dig för mer info!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren.
Kram mamma C

maddelenco sa...

Åååå jag är så jäkla glad.. Jag vinner ALDRIG något!! Jag får tacka dina fina barn som va med och drog min lott! =) Nu måste jag bara klura ut vad jag ska ha för text på det.. Massa kramar!!

Karna sa...

Gratulerer masse til vinneren, hun er kjempe heldig som får en slik fin gave....