måndag 6 september 2010

Tävling!!

Hej vänner!
Idag tänkte jag dra igång en liten tävling för att visa min uppskattning för att ni är så goa och kikar in här :) Utan er skulle det inte vara så roligt att blogga! Ni ska veta att jag uppskattar era besök och kommentarer mycket!

Vinsten är ett halsband med fyrstav och glimmande ring som jag tillverkar. Vinnaren får själv bestämma texten som stansas, max fyra ord.

Tävlingsregler:
För 1 lott - Svara på tävlingsfrågan.
För 2 lotter - Länka till tävlingen i din blogg (klicka på bilden först för att kunna kopiera den!). Du utan blogg kan länka på facebook eller tipsa tre vänner via mail (skicka gärna en kopia till mig).

Tävlingsfråga:
När skrev jag mitt allra första inlägg här på bloggen?

Hoppas att ni vill vara med :) Lycka till!

Tävlingen pågår tom 13/9.

15 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Klart man vill tävla, dina halsband är såååå fina!!!!

Hahahha, du är välkommen hem till oss. Finns gott om utrymme för dig!

Karna sa...

Så nydelig, lager du disse vakre smykkene...var jo kjempe nydelig!

Første innlegg hos deg tror jeg var 31. oktober 2007...begynner å bli en stund siden nå.....tiden flyr...

Anna sa...

Jisses vilket fint smycke, vem skulle inte vilja vinna det?

Ditt första inlägg skrev du den 31:e oktober 2007 nästan precis 2 månader innan jag själv började blogga =)

Håller alla tummar och tår att jag vinner, vet redan vad det skulle stå på "mitt" smycke ;-)

Kram/Anna

maddelenco sa...

åå va roligt med tävling! plus att dina halsband är såå himla fina!

Första inlägget skrev du den 31 okt 2007 klockan 14:21..=)
Nu håller jag tummarna..
Länkar på bloggen..=)
Kram

Classic Living sa...

Jag vill också tävla!! Gillar verkligen dina halsband, gör ett inlägg och länkar direkt!

Svaret på frågan är 31 oktober 2007

Kram kram

Anna S sa...

31/10 -07 it is :)
Kommer länka till tävlingen på min blogg.

KRAMAR

Kika sa...

Superfint! Första inlägg 31 oktober 2007 kl 14:21

Märta sa...

Svaret på din fråga tror jag ska var 31 oktober 2007 kl 14,21.
Jag länkar med bild o hoppas på tur.
Ha en skön helg!
Märta

Anita sa...

Så spännande, du har ju snart bloggat i 3år. Kanske du firar ihop med 7åringen. Grattis i förskott i alla fall. Min länkning funkade inte nu tillfälligt, så jag provar 1-lott.
Svaret på frågan blir alltså 31 oktober 2007.
Trevlig helg!
Kram Anita

Anonym sa...

är med & tävlar om detta fina pris!
svaret är 31 oktober 2007 kl 14.21
hoppas verkligen på lite tur nu!
/monniem@live.se
Monica

Malwin sa...

Ditt första inlägg gjordes den 31:a oktober 2007.

Jag vill så klart också vara med och tävla om det superfina halsbandet! :)

Anonym sa...

31 oktober kl.14.21 2007.
Vill så gärna vinna...
Har tyvärr ingen blogg så det blir en lott...
Häls. Ellenor

Mamma C sa...

Detta hade jag missat hel ch hållet. Klart jag vill vara med.
Kram Mamma C

Jessica L sa...

Jag vill oxå tävla. Mitt svar på frågan är: 31 okt 2007 kl. 14.21. Jag har bara en lott... Kramiz / Tant Jessica

Cado sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har ingen blogg men lägger en länk på min fb.
Ditt första inlägg var 31/10-07.
Mvh Carina D