tisdag 19 oktober 2010

Award och tävling

Igår fick jag två awarder av de goa tjejerna med bloggarna Starwoman och Vitarummet. Tack! Så glad jag blev :)
Jag ska nämna 3 saker som ligger mig varmt om hjärtat och visa en favoritbild.
Tyvärr kommer jag inte åt alla mina bilder så det får komma senare, men här är 3 saker som ligger mig varmt om hjärtat:

  • Min familj! Det viktigaste i livet och de jag älskar högst!
  • Hemmet. Mitt hem är min borg, är väldigt hemkär.
  • Vännerna. Nära vänner, bekanta, bloggvänner och arbetskamrater som förgyller min vardag!

Jag skickar vidare till It´s a house, Mitt vita hus, Classic Living, Inredningsgalen och Inspirera mera.

Över till något annat roligt! Det pågår ju en tävling här på bloggen och än så länge är chansen att vinna väldigt stor. Vet inte om ni har missat det fina priset man kan vinna, en canvastavla med tex ditt personliga motiv på!

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

Idag är jag faktiskt hemma från jobbet.... Fick en allergisk reaktion igår på och i halsen och hela natten spenderades på akuten. Nu mår jag bra igen men känner mig riktigt trött och därför är det mest liggläge som prioriterats idag. Men imorgon är det nya friska tag igen! Stort tack till min snälla lillebror som var på besök hos oss och ist fick tillbringa 6 timmar på akuten!

Nu ska jag nog passa på att vila lite till innan huset fylls av barn och sambo igen *längtar*.

Ha det gott så länge så ses vi!

1 kommentar:

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh vad gullig du är, tack! Det värmer ska du veta.