måndag 4 oktober 2010

"Bullfest, bullfest hela dan"

Kanelbullens dag idag då :)
Jag kunde helt enkelt inte motstå frestelsen när jag klev in på Ica och hela affären doftade nybakta bullar! Lika fort som de hamnade i påsen slank de sedan ner i våra magar!


Dagen har annars bjudit på leeeeedighet, inskolning på fritids och lite pyssel i hemmet. Inget märkvärdigt men en helt ok dag!
Nu har S precis kommit innanför dörren och jag ska börja med maten. På dagens meny står det tacos!
Dags att sätt fart här.
Vi ses!

5 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Låter som en helt vanlig och bra dag hemma hos dig.
Kram:)

camilla sa...

Smarrigt värre! Det bjöds på bullar på mitt jobb idag! Sicken tur för jag hann inte baka! Ha en bra kväll!

Kamomilla sa...

Ojoj oj.. fresta inte...

Mamma C sa...

Här har det oxå smaskast på bullar idag.
Kram mamma C

Sofie sa...

Åh vad goda dem såg ut!!