torsdag 14 oktober 2010

Den här bilden

har nog de flesta sett och den har visats på massor av bloggar. Jag kan ändå inte låta bli att visa den jag med för den är ju så jäkla snygg rent ut sagt! Eller hur?


Är det någon som vet om man fortfarande kan köpa affischerna eller är de slutsålda för längesen?

Känner mig helt slutkörd efter en dag hemma med lilla O. Börjar på allvar fundera på om boken "Den vilda babyn" egentligen handlar om vårt barn???
Lilla damen har nu lärt sig att dra ut stolarna och sen klättra upp på bordet! Giv mig styrka..... och gärna en god natt sömn :)

Håll utkik för imorgon blir det en tävling här på bloggen igen!

8 kommentarer:

Classic Living sa...

Hej Vanja!
Angående ljusstakarna jag lottar ut tillsammans med inredningsgalen, så kommer dom upp i webbshopen imorgon. Har haft lite mycket och inte hunnit med. Men tack för att du påminde mig. Kika in imorgon under ljusstakar så finner du dom där.

Kram kram och du, hälsa lilla vilda bebin

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vad läckra de var! Snyggt med tre ihop också!

Väldigt fin bild :)

Hehe, kanske ÄR din bebis i boken? :P

Kram o ha en fin helg!

Susanne

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Bebisar kan verkligen ta musten ur en när de är på det humöret. Men också ge otroligt mycket. Jag brukar säga att få barn är som att få turbo på känslolivet - allt blir lite mer. Man blir lite tröttare, lite argare, lite mer irriterad - men också lite gladare, mer full av kärlek och allt annat positivt.

Det var roligt att träffa dig på bloggträffen! /Ammi

It's a house sa...

Ja den är underbar den där bilden! Vet tyvärr inget om tavlorna men hojta gärna till om du får veta. Min lilla skrutta är också inne i en intensiv och tålamodskrävande perod just nu, allt från att balansera på allt för höga sänggavlar och fåtöljryggstöd till att dra fram ALLT ur garderoben för att sedan VÄGRA städa....

Fru Hurtig sa...

Håller med dig helt, underbar känsla i bilden och rummet. Ha en fin helg. Kram

tina sa...

Hej!

De finns att köpa i Moderna Museets shop. De har ju en webshop men där tror jag inte att de syns, men ring dit och fråga för jag tror nog att de kan expediera dessa oxå :)

Lycka till!

Sandra sa...

Härliga bilder, fina saker !

Maria Karlsson sa...

Hej! Brukar inte läsa din blogg men råkade komma in här via Starwoman, och det var ju trevligt :o) Din fråga om citataffischerna kan jag svara på, man endast köpa dessa i Moderna Museets butik i Malmö eller i Stockholm. Tyvärr inte i webshopen.
Mvh,
Maria