fredag 8 oktober 2010

Födelsedag

Så har man blivit ett år äldre - igen! Konstigt, jag som känner mig så ung ;)
Idag är det alltså min födelsedag och jag antar att hela dagen kommer att gå i dess tecken med allt vad det innebär.
Jag och lilla O har nyligen avslutat en mysfrukost med tända ljus och snart tänkte jag sätta fart och städa undan lite (jo sånt måste man göra trots att man fyller år *fniss*).

Veckan har bjudit på både VAB och jobb och tiden har helt enkelt inte räckt till för bloggande men jag lovar att bättra mig :)
Hoppas att ni alla får en bra start på helgen, det är ju freeeedag!
Ha det gott så ses vi snart igen!
Kram!

7 kommentarer:

Linruz sa...

Stort grattis på din dag.
Kram Lina

kajsa sa...

Grattis "tanten"!

Signe sa...

Stort grattis! Kram.

Mamma C sa...

Grattis till dig och hoppas din dag blir toppenbra dag.
Kram Mamma C

Nygammalt sa...

Hurra hurra! Grattis på din dag! Många frestande bilder du bjuder på din sida. Mums!

Kram.

camilla sa...

Nemen, nu blev jag en dag sen! Stort grattis i efterskott! Hoppas du fick en fin dag med härliga presenter :) Kram

Millimånsen sa...

Ojoj, fyller du år nu igen
Grattis från oss oxå.....