måndag 11 oktober 2010

Formforum 2010 - Scandic Malmen

Hemma igen från den fantastiskt roliga, inspirerande och lärorika bloggträffen Formforum, arrangerad av Trendgruppen, Milk och Frida från Trendenser!
Det känns omöjligt att sammanfatta allt i ett enda inlägg, schemat har varit fullspäckat från första stund och jag har massor att berätta och visa er!

Vi bodde på Scandic Malmen på Södermalm , ett modernt hotell där 100 av rummen är nyrenoverade och designade!

Snygg och rolig detalj med tassels!

Riktigt snygg fondtapet på rummet! Jag minns tyvärr inte vem som gjort den men återkommer med det så fort jag vet!



Jodå, en Tolix hade smugit sig in även här :)
Fondväggen igen....

Hotellet har bla en livescen i Lilla Hotellbaren där mer och mindre kända band spelar mån-tors. och inträdet är fritt för alla! Så ni som bor i närheten borde verkligen ta er dit om ni inte har varit där.

Jag och söta K med bloggen It´s a house delade rum och vi pladdrade på en bit in på natten :)
Det är verkligen roligt att få ett ansikte på personen bakom alla bloggarna och dessutom hitta "nya" fina bloggar som jag missat!

Jag har som sagt massor att berätta men just nu känns huvudet seeegt och jag längtar till sängen. Nu har ni iaf fått se litegrann av hur vi bodde och jag lovar att återkomma med allt annat! Fast då något klarare i skallen ;)

Natti natti!

3 kommentarer:

It's a house sa...

Tack för två supertrevliga dagar!!! Efter en kraftig flygförsening på väg hem känner jag mig allt annat än utvilad men ändå pigg på något sätt av all inspiration! Vi hörs!

Alexandra sa...

Vad trevligt det låter.Fondväggen var verkligen häftig & annorlunda!!!

Frida sa...

Superfina bilder! Och tack för att du var med! Önskar bara att jag hade haft dubbelt så lång tid, jag hann ju bara in och vända. Ville prata så mycket mer med alla!

Stor kram