tisdag 12 oktober 2010

Formforum - Dag 1

Första dagen vid Formforum bestod av en föreläsning av Stefan Nilsson, en workshop med Frida från Trendenser, lite info om nyheter från Hammarplast och avslutades med en trevlig och god middag på restaurangen Matkultur.

Stefan talade bla om årets trender och kommande trender för 2011. Han är otroligt charmig och rolig att lyssna på :)

Frida höll en workshop och gav flera bra tips för oss bloggare! Många tankar ploppar upp även så här senare och jag känner mig absolut peppad av tipsen hon gav oss!


Presentationen från Hammarplast innehöll bra förvaring och många snygga produktbilder som ni kommer att få se sen! Bra förvaring kan man ju aldrig få för mycket av, eller hur?

Dagen avslutades som sagt med en god middag på Matkultur. Många skratt och mycket prat blev det innan vi tillslut kom i säng in på småtimmarna.

5 kommentarer:

StinaTooMuchInspiration sa...

Hej vad kul det var att träffa dig - och nu har jag hittat din fina blogg också :)
/Stina.

Malin sa...

Fasiken att man missade detta:( verkade superskoj.

Maja/Cactusvit sa...

Så roligt att jag har fått ett "ansikte" på dig. Nu ligger du med på min bloglovin så att jag ska hitta hit igen.

Det har varit två helt underbara dagar i Sthlm, något man gärna gör om! Ha det gott, kram från mig

Mamma C sa...

Verkar som det var en toppendag detta.
Kram Mamma C

Frida sa...

Nämen, där är ju jag :-) Vad roligt! Fina bilder du tagit!

Väldigt kul att ha fått både ansikte och ljud till er alla och till dig som annars inte syns så mycket på bild. Otroligt inspirerande söndag. Jag åkte på en flygförsening och en enoorm taxikö på landvetter så jag var hemma efter 1 på natten och alldeles pillrig (kunde INTE somna).

Stor kram