tisdag 19 oktober 2010

Illustrationer av "Smäm"

Jag följer en blogg som heter Smäm och bakom bloggen finns Uppsalatjejen Sara, AD och illustratör. Det var framförallt hennes illustrationer som gjorde mig intresserad från början. Jag har känt från första stund att den här tjejen kommer att bli stor och idag vill jag tipsa er om henne!

På bloggen kan du beställa hennes konst som reproduktioner i begränsad upplaga. Bilderna kommer numrerade och signerade.
Då jag är väldigt förtjust i alla hennes illustrationer så har jag haft svårt att välja ut ett fåtal att visa här. Därför kommer nu en bildkavalkad :)
Se och njut:





Alla bilder lånade med tillstånd från Smäm


3 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Fina, lite likt Lovisa butfitt eller vad hon heter!

Fin dag önskar jag dig, kram Mia

lady thirty sa...

hon är himla duktig!

anna sa...

Verkligen fina. Tack för tipset ska in & kika!
kram anna