lördag 9 oktober 2010

Ljus i vårt hus

Hej hopp!
Börjar med att tacka alla som på ett eller annat sätt gratulerade mig igår! Tack tack :)
Många fina presenter fick jag och en av dem var tre st globlampor. Efter mycket om och men så valde vi att sätta upp endast två av dem ovanför köksbordet. Vi har en balk som går rakt över och den "strulade till" det hela om man säger så :)
Supersnyggt blev det om jag får säga det själv! Sambon hade valt att köpa ledlampor och det blev faktiskt ganska häftigt sken av dem. Svårt bara att fånga på bild....


I bakgrunden skymtas en annan fin present :)


Så nu har vi äntligen ljus över bordet igen. Jag sålde ju förra kökslampan och det är först nu när det börjar bli mörkt som jag saknat lampor. Det har sett så tomt och kalt ut så det blev riktigt bra nu med något som fyller ut.
Idag ska jag och tjejerna åka och shoppa lite. Mest nödvändigheter men kanske det slinker ner något annat i påsarna också ;)
Bäst att rappa på så vi kommer iväg i någorlunda tid!

2 kommentarer:

Kamomilla sa...

Vilka häftiga lampor!

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Vilka fräna lampor! Passar jättebra i ert kök.

Kram från Australien♥