lördag 16 oktober 2010

Lördag

Fastnade för den här runda vedhållaren i ett hemreportage hos Sköna hem!


Resten av hemmet föll mig också i smaken!


Hej på er!
Sitter i soffan och pustar ut efter ett par helgpass. Kväll igår och dag idag har resulterat i för få timmars sömn som nu tar ut sin rätt. Men jag har haft riktigt bra pass så jag ska inte klaga :)
Båda dagarna har jag kommit hem till väntande paket! Jätteroligt och fiiina saker!
Igår fick jag några födelsedagspresenter i efterskott och idag var det en vinst som jag väntat med spänning på! Självklart kommer ni att få se sakerna sen!
På tal om vinst! Ni har väl inte missat tävlingen som pågår här nu?
Kom igen nu! Klart att ni ska vara med!
nu går ögonen i kors snart. Vi får ses imorgon ist :)
Ha en bra lördagskväll!
Kram kram!

5 kommentarer:

Charlotte Bladh sa...

croutKul att ses häromsistens! Kram Charlotte

Hemmakatten sa...

Ursnygg lägenhet och förvaring. Inspirerande! Ha en skön söndag!

It's a house sa...

Ja visst är den snygg! Jag missade helt att du fyllt år så grattis i efterskott!

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Snygg vedhållare, verkligen annorlunda - stilfull och praktisk!

Kram från Australien♥

Emelie Wååg sa...

Grattis i efterskott :) Visst är Hagedornhagens bilder fina! Jag älskar dem.. Kraaam